Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Nowości
AKCJA JEANS
AKCJA JEANS
299,00 zł
par
PÓŁBUTY JUST ZŁOTE 112/D-157/SU-WI/S
PÓŁBUTY JUST ZŁOTE 112/D-157/SU-WI/S
192,00 zł 154,00 zł
PÓŁBUTY JUST SREBRNE 101/D-189/SU-WI/G
PÓŁBUTY JUST SREBRNE 101/D-189/SU-WI/G
192,00 zł 154,00 zł
PÓŁBUTY JUST SREBRNE 101/D-160/SU-WI/S
PÓŁBUTY JUST SREBRNE 101/D-160/SU-WI/S
192,00 zł 154,00 zł
PÓŁBUTY JUST  GRANATOWE 101/D-134/SU-WI/S
PÓŁBUTY JUST GRANATOWE 101/D-134/SU-WI/S
183,00 zł 146,00 zł
PÓŁBUTY JUST  SREBRNE 112/D-138/SU-WI/S
PÓŁBUTY JUST SREBRNE 112/D-138/SU-WI/S
192,00 zł 154,00 zł
PÓŁBUTY JUST BEŻOWE 112/D-128/SU-WI/G
PÓŁBUTY JUST BEŻOWE 112/D-128/SU-WI/G
192,00 zł 154,00 zł
PÓŁBUTY JUST  MIEDZIANE 101/D-199/SU-WI/G
PÓŁBUTY JUST MIEDZIANE 101/D-199/SU-WI/G
183,00 zł 146,00 zł
Zwroty i wymiany

Zwroty i wymiany/Reklamacje

 

  1. REKLAMACJA TOWARU

 

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta. Aby złożyć reklamację zakupionego towaru, musisz wypełnić i przesłać razem z reklamowanym towarem formularz reklamacyjny.

W celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt z nami poprzez:

- email eboots24@gmail.com z dopiskiem „Reklamacja nr zamówienia”

- telefonicznie 77 40 78 100 wew. 28, 608 031 725

 

 

adres do wysyłki wypełnionego formularza wraz z reklamowanym towarem:

P.P.H.U “N-STEEL” SP.J. D.J. PAWLISZ

  1. KILIŃSKIEGO 1

47-303 KRAPKOWICE

z dopiskiem "Dział Reklamacji"

 

Koniecznie prosimy o dołączenie wewnątrz przesyłki:

paragonu fiskalnego,

potwierdzenia sprzedaży,

w przypadku zwrotu: numeru konta bankowego,

 formularz_reklamacyjny.pdf

Ważne: Jeśli produkt jest uszkodzony, uległ uszkodzeniu lub popełniliśmy błąd przy wysyłce np. pakując zły rozmiar obuwia, wtedy odbierzemy przesyłkę od konsumenta zlecając odbiór kurierowi DPD.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z Ustawą Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 121)

 

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni. W przypadku niemożliwości zrealizowania reklamacji bądź wydłużenia czasu jej rozpatrzenia informujemy o tym klienta.

 

 

  1. ZWROT TOWARU (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

 

 

Zgodnie z Ustawą o z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U z 2014 r., poz. 827) Konsument* ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyny. W tym celu, Konsument w ciągu 14 dni od otrzymania towaru powinien przesłać na nasz adres oświadczenie o odstąpieniu od umowy, wraz z zakupionym towarem.

 

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Zmiana towaru jest dopuszczalna jeśli konieczna była w granicach zwykłego zarządu (dotyczy to przede wszystkim przymierzenia zakupionego towaru).

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy mogą Państwo wypełnić na formularzu odstąpienia od umowy

 

 

Wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, wewnątrz przesyłki ze zwracanym towarem prosimy dołączyć:

paragon fiskalny (oryginał),

numer konta bankowego do przelewu zwrotnego.

 formularz_zwrotu.pdf

Proszę pamiętać, że w przypadku zawarcia umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje (ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827).

 

WAŻNE!!! 

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub do paczkomatu oraz punktów odbioru!

 

 

  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. Prosimy nie obklejać pudełek taśmą. 
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu. W przypadku płatności za pobraniem zwrot realizowany jest przelewem tradycyjnym na podany nr konta.

*Art. 22 Kodeksu cywilnego, stanowi: [Pojęcie konsumenta] Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

 

 

  1. WYMIANA TOWARU

 

Konsument* również ma prawo wymienić dany produkt na inny rozmiar lub model.

W tym celu prosimy o kontakt poprzez:

email eboots24@gmail.com z dopiskiem „Wymiana nr zamówienia”

- telefonicznie 77 40 78 100 wew. 28, 608 031 725

 

Towar podlega wymianie pod warunkiem, że:

posiada nie zerwane oryginalne metki i oznaczenia producenta,

nie nosi żadnych śladów użytkowania,

znajduje się w stanie niezmienionym.

Zmiana towaru jest dopuszczalna jeśli konieczna była w granicach zwykłego zarządu (dotyczy to przede wszystkim przymierzenia zakupionego towaru).

 

Wydrukuj i wypełnij formularz wymiany i prześlij go do nas razem z towarem do wymiany przesyłką pocztową rejestrowaną (zwykła paczka pocztowa).

 formularz_wymiany.pdf

 

W razie wątpliwości możesz zadzwonić na numer tel. 77 40 78 100 wew. 28, 608 031 725, bądź napisać do nas e-mail na adres eboots24@gmail.com

 

Adres do wysyłki wypełnionego formularza wraz z towarem do wymiany:

 

P.P.H.U “N-STEEL” SP.J. D.J. PAWLISZ

  1. KILIŃSKIEGO 1

47-303 KRAPKOWICE

z dopiskiem WYMIANA

 

 

Koniecznie prosimy o dołączenie wewnątrz przesyłki:

paragonu fiskalnego (ORYGINAŁU)

wydrukowanego i wypełnionego formularza reklamacyjnego.

Proszę pamiętać, że w przypadku zawarcia umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje (ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827).

 

WAŻNE!!! 

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub do paczkomatu oraz punktów odbioru!

*Art. 22 Kodeksu cywilnego, stanowi: [Pojęcie konsumenta] Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl