Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
376,00 zł
Cena regularna:
404,00 zł
570,00 zł
449,00 zł
449,00 zł
425,00 zł
425,00 zł
449,00 zł
Zwroty i wymiany
Zwroty i wymiany/Reklamacje
- REKLAMACJA TOWARU
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta. Aby złożyć reklamację zakupionego towaru, musisz wypełnić i przesłać razem z reklamowanym towarem formularz reklamacyjny.
W celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt z nami poprzez:
- email eboots24@gmail.com z dopiskiem „Reklamacja nr zamówienia”
- telefonicznie 77 40 78 100 wew. 28, 608 031 725
adres do wysyłki wypełnionego formularza wraz z reklamowanym towarem:
P.P.H.U “N-STEEL” SP.J. D.J. PAWLISZ
- KILIŃSKIEGO 1
47-303 KRAPKOWICE
z dopiskiem "Dział Reklamacji"
Koniecznie prosimy o dołączenie wewnątrz przesyłki:
paragonu fiskalnego,
potwierdzenia sprzedaży,
w przypadku zwrotu: numeru konta bankowego,
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z Ustawą Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 121)
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni. W przypadku niemożliwości zrealizowania reklamacji bądź wydłużenia czasu jej rozpatrzenia informujemy o tym klienta.
- ZWROT TOWARU (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Zgodnie z Ustawą o z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U z 2014 r., poz. 827) Konsument* ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyny. W tym celu, Konsument w ciągu 14 dni od otrzymania towaru powinien przesłać na nasz adres oświadczenie o odstąpieniu od umowy, wraz z zakupionym towarem.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Zmiana towaru jest dopuszczalna jeśli konieczna była w granicach zwykłego zarządu (dotyczy to przede wszystkim przymierzenia zakupionego towaru).
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy mogą Państwo wypełnić na formularzu odstąpienia od umowy
Wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, wewnątrz przesyłki ze zwracanym towarem prosimy dołączyć:
-paragon fiskalny (oryginał),
-numer konta bankowego do przelewu zwrotnego.
Proszę pamiętać, że w przypadku zawarcia umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje (ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827).
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub do paczkomatu oraz punktów odbioru!
*Art. 22 Kodeksu cywilnego, stanowi: [Pojęcie konsumenta] Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- WYMIANA TOWARU
Konsument* również ma prawo wymienić dany produkt na inny rozmiar lub model.
W tym celu prosimy o kontakt poprzez:
email eboots24@gmail.com z dopiskiem „Wymiana nr zamówienia”
- telefonicznie 77 40 78 100 wew. 28, 608 031 725
Towar podlega wymianie pod warunkiem, że:
posiada nie zerwane oryginalne metki i oznaczenia producenta,
nie nosi żadnych śladów użytkowania,
znajduje się w stanie niezmienionym.
Zmiana towaru jest dopuszczalna jeśli konieczna była w granicach zwykłego zarządu (dotyczy to przede wszystkim przymierzenia zakupionego towaru).
Wydrukuj i wypełnij formularz wymiany i prześlij go do nas razem z towarem do wymiany przesyłką pocztową rejestrowaną (zwykła paczka pocztowa).
W razie wątpliwości możesz zadzwonić na numer tel. 77 40 78 100 wew. 28, 608 031 725, bądź napisać do nas e-mail na adres eboots24@gmail.com
Adres do wysyłki wypełnionego formularza wraz z towarem do wymiany:
P.P.H.U “N-STEEL” SP.J. D.J. PAWLISZ
- KILIŃSKIEGO 1
47-303 KRAPKOWICE
z dopiskiem WYMIANA
Koniecznie prosimy o dołączenie wewnątrz przesyłki:
paragonu fiskalnego (ORYGINAŁU)
wydrukowanego i wypełnionego formularza reklamacyjnego.
Proszę pamiętać, że w przypadku zawarcia umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje (ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827).
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub do paczkomatu oraz punktów odbioru!
*Art. 22 Kodeksu cywilnego, stanowi: [Pojęcie konsumenta] Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.