1pxNewsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Zwroty i wymiany

Zwroty i wymiany/Reklamacje

 

  1. REKLAMACJA TOWARU

 

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta. Aby złożyć reklamację zakupionego towaru, musisz wypełnić i przesłać razem z reklamowanym towarem formularz reklamacyjny.

W celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt z nami poprzez:

- email eboots24@gmail.com z dopiskiem „Reklamacja nr zamówienia”

- telefonicznie 77 40 78 100 wew. 28, 608 031 725

 

 

adres do wysyłki wypełnionego formularza wraz z reklamowanym towarem:

P.P.H.U “N-STEEL” SP.J. D.J. PAWLISZ

  1. KILIŃSKIEGO 1

47-303 KRAPKOWICE

z dopiskiem "Dział Reklamacji"

 

Koniecznie prosimy o dołączenie wewnątrz przesyłki:

paragonu fiskalnego,

potwierdzenia sprzedaży,

w przypadku zwrotu: numeru konta bankowego,

 formularz_reklamacyjny.pdf

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z Ustawą Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 121)

 

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni. W przypadku niemożliwości zrealizowania reklamacji bądź wydłużenia czasu jej rozpatrzenia informujemy o tym klienta.

 

 

  1. ZWROT TOWARU (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

 

 

Zgodnie z Ustawą o z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U z 2014 r., poz. 827) Konsument* ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyny. W tym celu, Konsument w ciągu 14 dni od otrzymania towaru powinien przesłać na nasz adres oświadczenie o odstąpieniu od umowy, wraz z zakupionym towarem.

 

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 Zmiana towaru jest dopuszczalna jeśli konieczna była w granicach zwykłego zarządu (dotyczy to przede wszystkim przymierzenia zakupionego towaru).

 Oświadczenie o odstąpieniu od umowy mogą Państwo wypełnić na formularzu odstąpienia od umowy

 Wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, wewnątrz przesyłki ze zwracanym towarem prosimy dołączyć:

-paragon fiskalny (oryginał),

-numer konta bankowego do przelewu zwrotnego.

 formularz_zwrotu.pdf

Proszę pamiętać, że w przypadku zawarcia umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje (ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827).

 

 

 

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub do paczkomatu oraz punktów odbioru!

 

*Art. 22 Kodeksu cywilnego, stanowi: [Pojęcie konsumenta] Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

 

 

  1. WYMIANA TOWARU

 

Konsument* również ma prawo wymienić dany produkt na inny rozmiar lub model.

W tym celu prosimy o kontakt poprzez:

email eboots24@gmail.com z dopiskiem „Wymiana nr zamówienia”

- telefonicznie 77 40 78 100 wew. 28, 608 031 725

 

Towar podlega wymianie pod warunkiem, że:

posiada nie zerwane oryginalne metki i oznaczenia producenta,

nie nosi żadnych śladów użytkowania,

znajduje się w stanie niezmienionym.

Zmiana towaru jest dopuszczalna jeśli konieczna była w granicach zwykłego zarządu (dotyczy to przede wszystkim przymierzenia zakupionego towaru).

 

Wydrukuj i wypełnij formularz wymiany i prześlij go do nas razem z towarem do wymiany przesyłką pocztową rejestrowaną (zwykła paczka pocztowa).

 formularz_wymiany.pdf

 

W razie wątpliwości możesz zadzwonić na numer tel. 77 40 78 100 wew. 28, 608 031 725, bądź napisać do nas e-mail na adres eboots24@gmail.com

 

Adres do wysyłki wypełnionego formularza wraz z towarem do wymiany:

 

P.P.H.U “N-STEEL” SP.J. D.J. PAWLISZ

  1. KILIŃSKIEGO 1

47-303 KRAPKOWICE

z dopiskiem WYMIANA

 

 

Koniecznie prosimy o dołączenie wewnątrz przesyłki:

paragonu fiskalnego (ORYGINAŁU)

wydrukowanego i wypełnionego formularza reklamacyjnego.

Proszę pamiętać, że w przypadku zawarcia umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje (ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827).

 

 

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub do paczkomatu oraz punktów odbioru!

*Art. 22 Kodeksu cywilnego, stanowi: [Pojęcie konsumenta] Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

 

 

1px do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium